Autor: DavidK datum: Říj 29 kategorie: Ostatní

Každý, kdo si dnes pořizuje nové auto si mohl povšimnout toho, že v produktové nabídce je příplatek za rezervní kolo. Je to z toho důvodu, že spousta automobilek vybavuje kufry pouze speciální sadou na zalepení kol. Otázkou ale zůstává, která z těchto variant je lepší?

byrev / Pixabay

Rezerva vs. set na opravu

Rezerva je naprostá klasika. Píchnete nebo zjistíte ještě hrubší defekt kola. Stačí tedy vyndat hever, zvednout auto a vyměnit rezervu. Ano, jde o trochu pracný proces, ale máte jistotu, že rezerva je v pořádku a bez sebemenšího problému s ní dojedete do servisu. Je ale pravdou, že rezerva zabírá místo v kufru, což může být u některých menších modelů celkem limitující.

Sada na opravu nezabírá tolik místa, což je pravděpodobně ten největší klad. Do kufru jednoduše uložíte více ostatních věcí. A třeba ženy nejsou zrovna ty, kdo vůbec dokáží vyměnit rezervu. U opravné sady oceníte to, že stačí do pneumatiky nahustit směs, která vám zajistí alespoň krátký dojezd do nejbližšího servisu. Počítat musíte také s tím, že dojde ke znečištění pneumatiky a ráfku. To jsou určitě negativa. Některé hlubší díry dokonce nebudete schopni zalepit opravnou sadou.

Je tedy na vás samotných, jakému způsobu dáte přednost.

Okomentuj


AUTO-MOTO      BYDLENÍ      CESTOVÁNÍ      FINANCE      HUDBA      MÓDA      POČÍTAČE A INTERNET      SLUŽBY a ŘEMESLA      SPORT      ZÁBAVA     

Publikování nebo další šíření obsahu webu AutOnline.cz je bez souhlasu redakce zakázáno.